Summer bucketlist 2017

DIM_4820
Zoals elke zomer ga ik er dit jaar weer naar streven om er de beste zomer ooit van te maken! Om mijn focus wat te kunnen bewaren, ga ik een kleine bucketlist maken zodat ik al zeker niet in mijn opzet kan falen. Ik heb ervoor gekozen om max. 5 dingen per maand vast te leggen (15 in totaal voor juli, augustus en september) omdat de leukste dingen vaak spontaan gebeuren en ik die kansen uiteraard niet wil missen!

 

 

  • Roadtrip zonder bestemming
  • Skinnydippen in de zee
  • Zonsondergang en -opgang meemaken in dezelfde 24uur (+sterren kijken)
  • Slapen in een hangmat
  • Op een scooter rijden
  • Naar een voorstelling gaan kijken
  • 24 uur in stilte doorbrengen
  • Koken met groenten en kruiden die ik zelf geplukt heb (en ev. bio vlees)
  • Een kamp bouwen
  • Een taart bakken
  • Garnalen vissen (en opeten uiteraard)
  • Cocktails leren maken
  • Een workshop volgen
  • Action painting
  • Kamperen

Zo, dit lijstje wil ik volledig afgewerkt hebben tegen het einde van september 2017!
Wat zijn zoal dingen die jij graag deze zomer zou willen doen?

Veel liefs,

Virginy

2 thoughts on “Summer bucketlist 2017

Geef een reactie

