Personal: geluk

Je wordt niet elke dag super gelukkig wakker, de ene dag verloopt al wat beter dan de andere. Dit is toch zeker bij mij het geval. Door sommige dagen moet ik mezelf echt heen sleuren, dus daarom vind ik het belangrijk om mezelf te omringen met kleine (of soms iets minder kleine) dingen die me gelukkig maken. Inspiratie nodig of wil je jouw ‘gelukslijstje’ nog wat uitbreiden? Hier zijn alvast tien dingen waar ik gelukkig van word.

– De geur van prille lentelucht
– Bloemen, zowel in de natuur als in mijn huis
– Gelukkige mensen/mensen gelukkig maken
– Golven, het geluid van deinende golven
– Een frisse cola light op een warme zomerdag
– Straatmuziek die binnen danst door openstaande ramen
– Mijn favoriete nummer op repeat
– Thuiskomen
– Verdwijnen in een boek
– Jazzmuziek

Uiteraard zijn er nog zoveel meer zaken waar ik oprecht gelukkig van word zoals bij mijn familie zijn, het aankijken van mijn vriend, het gezelschap van mijn vrienden, …
Ik probeer me niet al te hard te focussen want ik word ook gelukkig van de verrassing van het moment. Hoe vluchtig deze ook kan zijn.

Gelukkig zijn is een mooi evenwicht van het zoeken en het jou laten vinden.

Veel liefs,

Virginy

Deze foto is getrokken door mijn vriend! Wil je zijn andere werk eens bekijken? Dat kan hier. Zeker de moeite πŸ˜‰

Geef een reactie

