Ik heb schoenen gekocht!

Mijn eerste bestelling bij By Musthaves en ik ben alvast laaiend enthousiast. Ik had al een paar keer advertenties voorbij zien komen van ongeloofelijk toffe instappers op instagram, maar klikte hier nooit op verder.

Tot ik op een dag op hun site belandde. Ik gaf toe en voegde onmiddellijk de Daisy shoes in maatje 39 toe aan mijn winkelmand. Dit waren dus de schoenen die ik steeds voorbij zag komen op instagram en ik moet zeggen: in het echt vond ik ze zelfs nog mooier dan op foto! En met een lederen binnenzool vind ik deze prachtjes hun €29.99 meer dan waard! Ik heb ze nu al een paar keer aangehad en ze zitten ontzettend comfortabel.
DIM_3157

 

Al verder scrollend zag ik DIM_3334toffe grijze sandalen met goudkleurige studs: de VIVA shoes. Ze
zien er elegant uit, maar de studs geven het geheel een wat stoerdere touch. Perfect voor onder een zomerkleedje! Jammer genoeg heb ik de kans nog niet gekregen om ze te dragen (Sun, where are you?!) In vergelijking met de vorige zijn ze wat duurder, maar ik hoop dat ik er even veel plezier van ga hebben deze zomer. Dan zijn ze die €19.99 meer dan waard!

 

 

 

Het laatste paar dat ik besteld had, kon ik gewoon niet laten. Deze heb ik op de sales pagina gevonden en voor €4.99 wonnen deze Jessie shoes mijn hartje. Ik weet dat deze mooie sandaaltjes bij mij niet lang ‘mooi’ zullen blijven. Ik ga mijn best doen om het veertje zolang mogelijk in ere te houden, maar ik vrees ervoor. Toch ga ik deze sandalen met veel plezier en trots dragen onder een leuk zomerjurkje!

Na het toevoegen van deze drie paar schoenen kon ik mezelf eindelijk wat in toom houden… Maar voorlopig staan er nog wel een paar op mijn wishlist:

Als eerste zijn er de Nicky shoes. Een grijze loafer met een soort slangenleer reliëf en twee kwastjes op de wreef van je voet. Eén van hun zovele perfecte zomer- en lenteschoentjes. Net als de Daisy shoes hebben ze een lederen binnenzool en kosten ze €29.99.
Nicky shoes

Nog op mijn verlanglijstje staan deze FAB-U-LOUS laarzen: Feline shoes voor €34.99. Deze schatjes met doorzichtige hak pimpen onmiddellijk elke outfit! No need to say more: I want these beauties.

Feline shoes

Welke zijn jouw favoriet?

Veel liefs,

Virginy

 

Mijn persoonlijke foto’s zijn allemaal getrokken door mijn vriend. Al zijn werk kan je hier bekijken, zeker een aanrader!

Geef een reactie

