Señor Taco

Na twee keer eten te hebben besteld bij Señor Taco in Antwerpen, wou ik mijn mening met jullie delen. Zoals de super toffe naam wel laat vermoeden, is Señor Taco een Mexicaans restaurant. Yup: burritos, tacos, quesadillas, … Begint jouw mond ook al te wateren? Ze richten zich vooral op take-out en levering. Voor gezellig een avondje op restaurant is dit niet echt de place to be… Dit is het echter wel voor een rustig avondje in de zetel met wat Mexicaanse fastfood thuis geleverd! Ik heb Señor Taco via instagram leren kennen en kon niet wachten om het eens uit te proberen.

De eerste keer hadden we een señor gigante, quesadilla fajita, een zachte taco met kip en een sweetcorn genomen. Echt allemaal even lekker, maar het was natuurlijk veel te veel! De señor gigante was, uiteraard, echt wel groot, maar mijn vriend heeft deze mooi weggewerkt. Ik had me ontfermd over de quesadillas: lekker krokant en goed gevuld. Het enige wat ik als puntje zou kunnen geven is dat er wat meer kaas tussen had gemogen. Dit is natuurlijk vrij persoonlijk want ik ben een echte kaaslover! De zachte taco was met verse groentjes gevuld en eveneens overheerlijk.
Bij onze tweede bestelling viel het iets of wat tegen. Het was nog steeds, in mijn ogen, een vlotte levering (ongeveer dertig minuutjes). Dimi had geen grote honger dus bestelde hij nachos met guacamole en salsa. Ik koos deze keer voor een señor gigante met kip. De rijst was deze keer niet zo fantastisch verdeeld waardoor er in sommige stukken bijna geen rijst zat en in andere heel veel. Buiten dit vond ik het wel érg lekker!
Maar de nacho’s vielen tegen. Het is te zeggen: de hoeveelheid van de guacamole en salsa viel wat tegen. Zo’n sauspotje uit de frituur vonden we veel te weinig voor dipsaus… Deze gaan we dus niet snel meer nemen.

DIM_2317

In het algemeen scoort deze Mexicaan voor mij heel goed. Voor een schappelijke prijs wordt jouw eten vlot thuis geleverd en heb je een niet al té vettig, maar toch heel lekker maal!

Zeker een aanrader 🙂

Veel liefs,

Virginy

Mijn persoonlijke foto’s zijn allemaal getrokken door mijn vriend. Zijn andere werk kan je hier bekijken, zeker een aanrader!

Plaats een reactie